Marije Cornelissen, FemNetter van het eerste uur, heeft zich kandidaat gesteld voor het lijsttrekkerschap voor GroenLinks in de Europese verkiezingen. Daarin gaat ze samen op met Bas Eickhout. FemNet zou natuurlijk graag zien dat de lijst in Europa wordt aangevoerd door een Feminist!

Marije is een diversiteitsdenker eerste klas, met oog voor sociale rechtvaardigheid in materiële en immateriële zaken.
Daarnaast zou het wel weer eens prettig zijn om een vrouw aan de top te hebben!
FemNet doet niet vaak aan "poppetjespolitiek", maar met vier mannen aan de partijtop (Bram, Tof, Rik, Bas) beginnen wij ons toch achter het hoofd te krabben.
Daarom steunen we Marije van harte in haar kandidatuur!

Op dit moment worden handtekeningen verzameld door de kandidaat-lijsttrekkers, om te laten zien dat ze genoeg achterban hebben in de partij. Steun je Marije ook? Zet dan je handtekening op  http://www.marijespraktischepolitiek.nl/inforequest.php, of stuur een mail met je naam, telefoonnummer en woonplaats naar marije@marijespraktischepolitiek.nl.

Meer informatie over Marije en haar politiek: http://www.marijespraktischepolitiek.nl/index.php